FANDOM

Cominesesq.pngGordu babayu, alcuérdome yo de que la vegada que fui pa Xixón, cuando yera alcalde de la villa, cobrome 180 euros de multa por estacionar en doble fila.Él tenía'l sú Audi A32 enriba una vieyaCominessdre.png

Miguel de Cervantes sobre Tini

Cominesesq.pngCuando ví entrar a esi na mio tienda nun pude créermelo.Non taba capacitáu pa facer una obra tan complexaCominessdre.png

Un sastre xixonés sobre Tini

Cominesesq.pngPerdí'l brazu cuando fui a estrecha-y la manCominessdre.png

Miguel de Cervantes sobre Arecesín

Vicente Alberto Álvarez Areces "TINI" o "TINÍN" o "Fartón" (o "Capitán Sebosu") (Xixón, 4 de agostu de 1943) Presidente'l Principau D'Asturies, fíu un picoletu andaluz.

La su morá actual tá nel últimu pisu d'un edificiu con vistes al paseu Begoña, en Xixón.Dende el propiu paseu puédese apreciar por les nueches la lluz de la cocina encendía.A tóu ser con tella ocurrese-y pensar que Tinín pasa la nueche llantando llonches de quesu y chorizu a la sidra.La Xunta Xeral, n'Uviéu, ye considerá la sú segunda morá, en la qu'a veces, en tras d'una llarga xorná de trabayu, quédase a facer hores estra en favor delos asturianos, ye decir, que enciérrase ellí a fartase de fabes y oricios.

Tini1.jpg

¡Repara! Ta mirando los bollos preñaos, nun vos acerquéis o arrancaravos los brazos

Los sus andares, como los de los burrinos, empiecen a paecese a los de Fraga, moviendo la su parte alta del cuerpu (barriga y más barriga) de manzorga a mandrecha.Los sus ropaxes acórtense al traxe oficial (no confundir col rexional) pol día y el pixama, dela talla XXX³L pa les nueches xuntu a la bata pa no resfriase cola puorta abierta.

Viaxes políticos Edit

  • Visita a Caliao:Necesitó ser subíu al tractor (pa una foto) con unos tablones como'l ganau.Prometió iguar l'únicu camín que lleva'l pueblu.Non sólo nun lo cumplío, ensinón q'agora pretende inundar dichu pueblu.
  • Conferencia de Presidentes:Non se faló de ná, pero tampoco pasó desapercibíu debíu al su volumen corpóreu.
  • Viaxe nel tren negru:Xuntu a los grandes escrivanos de novela negra, de Joaquín Sabina, y del mesicanu fundador dela Selmana Negra, que tien gran parecíu tanto con esti como con Tini, tolos años a mediaos de Xuliu viaxa dende Uviéu a la estación de Feve Xovellanos en Xixón.
  • Cumbre Astur-Galléguica:Areces reuniose col su fomólogu gallegu pa acordar el traspasu de concexos asturianos a Galicia.Anguaño nun se llevó a cabu, empero, tó al sú tiempu.
  • Entrevista en TeleOviedo:Areces viose ensin salía a una entruga en dichu canal, intentó recolocase nela siella, agarrose na mesa y casi arráncala.Normal, cinco minutos enantes dela mesma, metiérase tres bollos preñaos.

A partir d'aquel día, los dirixentes del canal desecharen la posibilidá de volver a invitalu al su canal.

Curiosidaes Edit

  • Aquel ordenador que-y robaron pa que mirase datos del Principau nel hogar, solo úsalu pa entrar nela páxina de Karlos Arguiñano
  • Tien babá la pantalla del ordenador.
  • Ñasció fartón ya.
  • Hasta los 40 años gustaba-y que-y nomasen Fartón.Lluego desubrió lo que significaba, y ahí nació el su actual odio pol asturianu.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki