Fandom

Nunyepedia

Munieḷḷos

59pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Munietxos.jpg

Esto ye una amuesa de lo que pasa cuando un paisanu nun mira pal práu

Munieḷḷos yia una d'esas cousas que tánto -ḷḷys presta ver a los madritanos cuandu vienen pal País cunos Vitara esfuechando'l monte. Yia un práu de trenticincomil y la madre díis de bues que tinía un paisanu ellí per Cangas ya oulvidóuse-ḷḷy ḷḷimpialu, ya caro, pasóu lu que pasóu ya ḷḷenóuse-ḷḷy d'artus, y d'artus fonon a fleitos ya acabóu cumo lu que yia agora, una sienra de carbachos de la de Dious y la Virxen.

Hestoria Edit

L'home que tinía el práu esti, tinía bonos cuartos, caro, vivía per ahí alante n'Oubachu yia tinía tol monte ḷḷenu práus, ya yera mui mui xustru y vagu ya nin sebe acorripióu pa chindiar las uveas, tiníalu feitu un abertal,ya nin xubia cuna gadañeta a ḷḷimpiar porque taba tudo el día en chigre dándo-ḷḷy al oruxu. Caro, aḷḷí nun xubia naide, hasta'l cura dicia-ḷḷy al paisanetu que xubiera ya ḷḷimpiara los gurbizus que se -ḷḷy taba facendo el práu monte yia bona pena yera, cona de práu que tinía. Ya pasóu lo que pasóu, qu'el paisanetu, de tanto cumo chumaba, morrióu col fégadu feitu murcieḷḷa ya sin fiyus. Ya cuandu morrióu taba tou'l práu ḷḷenu de carbachos ya de fayas, mui guapo tou, pero ahí nun metía uveas nin Cristu benditu, de feitu mierda que taba. Ya a los dous años u asina ḷḷegóu ahí un Land Rover del Principáu, que garraben el práu pa eḷḷos y nun -ḷḷys tosióu naide porque esa xente yia mui zorrampla ya si -ḷḷys dices que toa esa carbayeda yia del pueblu tamen quítente la túa, asina que nun -ḷḷys riborióu naide ya p'allá marchanon contentos. Ya ḷḷou pusienon un bárganu enrrededor ya un guardia ya agora non puode unu xubir si nun yia de Madrid ya pide permisu. Pero el sitiu ye mui guapu, eso si.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki