FANDOM

CominesesqSí, ye como cuando pones y quites, y garres y das-y un cosu, que ye dalgo que sirve pa...Cominessdre

Alumnu estrella-u sobre espresándose

Un cosu ye dalgo que pue tocase, vese, comese y sodomizase. Tamién pue dicise que ye un daqué que sirve pa facer o desfacer otres coses.

Estos pueden clasificase por tamaños:

Tamién faen coses ensin nengún tamañu o forma conocida, como la testera de Jimmy Neutron o la subnormalidá de Mercedes Milá.

Cadacosaalsutiempu

Coño, qué pensabes...¡too con orden!

Coses compuestes de coses Edit

  • Tu: Tu tas compuestu d'otres coses, que normalmente, si yes traficante, o ñacisti en Sicilia, seguramente nun seyan tuyes, y pertenezan a otru paisanu, aunque les lleves tu.
  • El mundu: Esti ta compuestu por otres coses, como países, árboles y femes, que pueden facer dalgunes coses pa crear otres.
  • L'universu:Que, cómo non, ta compuestu de delles coses como:
  • Espaciu, que ye'l cosu onde les otres coses orbiten.
  • Galaxes, montones de munches coses n'espiral, xirando y tal. Son coses pergrandes, créyese que sobrepasen los 10 kilómetros de llargu.
  • Estrelles, coses feches de chii qu'allumen, dan pigmentu, ponen morenos a los llatinos y colloraos a los guiris.
  • Furacos neros, que son sumidorios mal asitiaos que traguen a los otros tipos de coses.
  • Planetes, que ye onde vive la xente. Hailos de munches composiciones, compuestos de coses más pequeñes a la vez.
  • Piedres, coses presentes nos planetes y l'espaciu llibre.
  • La roña l'embeligu, dao que s'alcuentra l'universu, pue considerase un cosu tamién.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki