Fandom

Nunyepedia

ALSA

59pages on
this wiki
Add New Page
Talk6 Share
Alsavieyu.jpg

Una de les últimes aquisiciones dela empresa

ALSA (Autobuseros lladrones sacaperres amontones) ye una empresa de tresportes que ñació na llocalidá asturiana de Ḷḷuarca en dalgún momentu del sieglu XX.

Hestoria Edit

Al entamu tresportaben pescáu dende Ḷḷuarca a Uviéu en carros de madera tiraos por esclavos bercianos, pero el so dueñu inventó l'autobús pa que los peces foren más agustu nel trayeutu. Nun foi hasta cuatro dómines dempués qu'a ún de los descendientes del fundador ocurrierase-y llevar persones como pasaxeros en cuentes de pexes. Entamó una espansión comercial que lu llevara hasta China, onde potenciaren les autopistes ellevaes, nidiu exemplu ye la Gran Muralla, pa algamar facer la so activida de xeitu curioso.

Faza 2009 espublizóse na prensa mundial que ALSA contrara al ex-pilotu de Fórmula 1, Michael Schumacher, como conductor pa les dures carreteres del occidente asturianu, lo que nada nun tien que ver col envís de velu morrer na carretera. Con esi fichaxe pretenden cubrir el trayeutu Xixón-Sydney n'aprosimadamente 4 hores, anque'l trayeutu del transporte universitariu ente Uviéu y Xixón siguirá llevando una hora como anguañu.

Ad blocker interference detected!

Also on Fandom

Random Wiki