FANDOM

Percebes

Y mientres Ánxel ententaba facer un corte mangues dicía:"Qu'agustu táse asitíau n'esta silla, tien un bultu en forma de pene que ye máis prestosu..."

Ánxel Percebes A pan y augua; baiļļarín y políticu Bilbáu.

Biografía Edit

Ñacíu el 3 de Xulio de 1532 n'Ávila, lluchó duramente per ser consideráu de Bilbáu endurante sós 12 primiros años de vía, momento nel cal, el rei de Polonia per la Gracia del apéndice de pasta sagráu dió-y el só nuovu títulu, iniciando asína el dichu "Los de bilbáu ñacemos ú salnos de los coxones".

Al entamar la mocedá, decidió castrase pa poder dedicase en corpo y alma al mundu l'Ópera, anque diose conta de que nun valía pa ello y prefirió dedicase al baiļļe tradicional estaunidense, pouco antes de que fundárase el susodichu país.Aún asína, siguió castráu, cosa que-y vino mui bon pa dedicase poucu dempués a la política.

La só trayeutoria política entamó el 1 d'agostu de 1910, momentu nel que nún mitin de Fraga, nel que ñunciaba que presentaríase per última vegada a les elecciones gallegues per que ya taba vieyu, Acebes dixo:"Fraga, nun déxesnos, preséntate máis vegáes".

Dempués Acebes marchose de la política, nun per falta ganes, ensín nun de güevos.En 2002 consiguió un par de güevos y púsose a sí mismu de ministru l'interior.Lluchó per separar a España de Bilbáu, y el só autu máis famosu foi cortar una cinta.Conoscíu per la só sinceridá y per su gran respeto a sós adversarios políticos, el 14 Marzu de 2004, presentó la baxa voluntaria del ministeriu del interior, y foiese a criyar bonsáis a la Isla Perexil.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki